Добра музика доброго ХХХ «Київ Музик Фесту»

У Колонному залі імені Миколи Лисенка Національної філармонії України відзвучав концерт-закриття ювілейного фестивалю

Промовисто й багатообіцяно завершилася найочікуваніша добірка подій київської мистецької осені. Однак осені тільки за природним світовим порядком, зовсім не за станом душі. «За старим іде нове» – ще сто років тому на такі рядки писав свого «Льодолома» Микола Леонтович, – так рік за роком і «Київ Музик Фест» незмінно звучить на найкращих сценах столиці. У концерті-закритті 5 жовтня сплелися воєдино (ні, не з журбою радість, як могло статися згідно з віршами Олександра Олеся, які виспівувалися упродовж фестивального тижня) …відновлена віра в минуле, подорожі у незвідане, тенденції шаленого гребеня часу та полум’яний вогонь добра, що робить нас усіх до нього причетними.

Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України під орудою Ніколя Фаріна – швейцарського диригента, котрий не вперше стає резидентом «Київ Музик Фесту» та завжди щиро, професійно відгукується на такого високого рівня концерти, разом із солістками, Академічною хоровою капелою Українського радіо і комп’ютерами виконали твори широкого часового діапазону – XVIII–ХХІ століть.

 

Іван Тараненко, який за день перед концертом-закриттям зі своїм MUZCLUB’ом зачаровував джазовими «провокаціями» у Будинку звукозапису, цього вечора презентував для України та світу свою «Добру музику» для сопрано та оркестру на вірші Софії Майданської. Варто зазначити, що співпраця автора з диригентом Ніколя Фаріном уже стала традиційною. Уперше маестро був задіяний у проекті «Requiem-2Mozart», представленому у Львові й Києві, де Тараненко також брав участь як менеджер. До того ж, вірші Софії Майданської – унікальне явище української поезії, і вони теж не вперше фігурують у творчості композитора.

 

Цей твір автор присвятив світлій пам’яті батьків, але добра згадка про дитинство, рідну колискову й тепло справжнього дому одразу зринають в уяві кожної людини. Власне, можна стверджувати, що фестиваль об’єднує усіх добрих друзів музики і (друга теза) однаково сильні та абсолютно протилежні сфери творчості Івана Тараненка: академічну та джазову.

 

У матеріалі використані цитати зі статті Дзвенислави Саф'ян "Добра музика доброго ХХХ «Київ Музик Фесту»" на порталі http://mus.art.co.ua/

[/pl_text] [/pl_col] [/pl_row]